כותרת
> C;
1/1
עגלת הקניות שלך
0 מוצרים בעגלה - 0.00 ₪
יש0 מוצריםבעגלת הקניות שלךבסך 0.00 ₪
עגלה ריקה
רשימת המשאלות שלך
0 מוצרים ברשימה
יש0 מוצריםברשימת המשאלות שלך
עגלה ריקה
הקטגוריות שלנו
שירות לקוחות
ב-Whatsapp
053-7207309
מחלקת המשחקים>
תחפושות לפורים>
לחצר ולגינה + בריכות>
מבצעים>
חזרה לבית הספר ולגנים>
כמו גדולים>
משחקי חשיבה והרכבה>
משחקי קופסא>
תינוקות ופעוטות>
על גלגלים>
חוברות עבודה וספרי קריאה>
חומרי יצירה ומכשירי כתיבה>
מוצרי פופ וגאדג>
מחלקת המוצרי פופ וגאדג שלנו
שוברים לגיוס משחקים >

סגר הקורונה: 4 דרכים להעביר את הסגר עם הילדים

נגיף הקורונה הוביל לבהלה והחמרות בסגר מאוד ארוך והשבתת מוסדות החינוך בעקבות גדילה משמעותית של נדבקי נגיף הקורונה. הדבר שיבש למשפחות רבות את השגרה היומיומית שהם רגילים אליה והכריחו אותם להישאר בבית עם הילדים.

אז איך בכל זאת תוכלו להעסיק את הילדים כל עוד הם סגורים איתכם בבית? ריכזנו עבורכם 4 פעילויות שונות שיסייעו לכם להעביר את הסגר עם המשפחה בכיף ואפילו לקבל מכך ערך מוסף.

  1. משחקי חשיבה והרכבה

אלו משחקים שונים המעשירים את עולם המשפחה בחשיבה משותפת ופעילות מרכזית אשר מאחד את כולם. משחקים כגון פאזלים בגדלים שונים של יצירות אמנות, פאזלים של בעלי חיים, דינוזאורים ויצורים מעופפים, פאזלים של גיבורי על ועוד סוגים שונים של פאזלים יעבירו לכם את הזמן בכיף. פעילות הרכבת הפאזל לוקחת זמן, מה שייתן לכם ההורים קצת שקט וזמן לעצמיכם.

אצלנו באתר תוכלו למצא מגוון גדול מאוד של פאזלים מכל הסוגים, במחירים מאוד אטרקטיביים ובמשלוח עד הבית.

  1. לייזר טאג

לייזר טאג הוא משחק פעולה מדהים ומרובה משתתפים המתאים לכל המשפחה. בכל ערכת לייזר טאג תקבלו אפודים, אקדחי לייזר ועוד אביזרים נלווים. הלייזר טאג יהפוך בין רגע את ביתכם לזירת לוחמה מדומה, כך שתוכלו לשחק עם הילדים והם יוכלו להביא עוד חברים אליהם הבייתה.

חוקי המשחק הם: כל משתתף לובש על עצמו אפוד, לוקח לידו אקדח לייזר ויאללה מתחילים לשחק. כל פעם שהיריב ייפגע, יירדו לו חיים עד שנגמרים לו החיים והאפוד נכבה באופן אוטומטי.

בלייזר טאג ניתן לשחק 4 משתתפים יחד וככל שתרכשו יותר ערכות, כך תוכלו להגדיל את מספר השחקנים.

באתר שלנו תוכלו למצא כמה סוגים של לייזר טאג: לייזר טאג מלחמת העולמות, לייזר טאג ארמור גיר, לייזר מאד, לייזר x ועוד.

  1. משחקי קופסא

משחקי קופסא הם המשחק המועדף כיום על רוב המשפחות והילדים וזאת משום שידוע כי משחקי הקופסא מפתחים מאוד את יכולות הילדים והקשרים התקשורתיים שלו. משחקים כמו: האי של קטאן, רביעיות, צוללות, הקוסם ועוד... הם משחקים אשר יפתחו יכולת אסטרטגית ויכולות התנהגות שונות לא רק אצל הילדים, אלא אצל כל המשפחה. לרוב משחקי קופסא דורשים מיומנויות חשיבתיות וצורך לשיתוף פעולה עם יתר המשתתפים, מה שמאוד מפתח אצל המשפחה תקשורת מקרבת ויכולות שיתוף פעולה כנגד השחקנים היריבים. משחקים אלה יקנו לילדיכם כלים מאוד משמעותים לעתיד, הן בלימוד חשבון והבנת הנקרא מפני שהם דורשים יכולת הבנה מורכבת יחסית. אנו ממליצים מאוד על משחקי קופסא להעברת הסגר, כך תוכלו להנות מערך מוסף גדול לכל המשפחה.

  1. משחקים לחצר ולבית

זה לא סוד כי ילדים אוהבים מתקני משחקים. נדנדות, מגלשות, בריכה לגינה, בתים מעץ ועוד, אלו כבר לא מוצרים השמורים לעשירים בלבד. כיום ניתן להשיג משחקים לבית ולחצר בתקציב המתאים לכל כיס. משחקים אלו יעבירו את הזמן של ילדיכם בצורה מושלמת, כך שאפילו לא תצטרכו לשמור עליהם, הם כבר יעסיקו את עצמם יופי כשיהיו להם משחקים כאלה בבית או בגינה. אנו ממליצים על משחקים כמו: טרמפולינה, בריכה לחצר, בית בובות לחצר, בית עץ פלסטיק, נדנדה לחצר, מגלשות מסוגים שונים לפי גיל ועוד.

לסיכום: אנו מבינים את הקושי שבלהיות 24 שעות עם הילדים וצריך להעסיק אותם בזמן שאנו עובדים. הפתרונות שהצענו כאן הם רק חלקיות. תוכלו לשוטט באתר שלנו ולמצא עוד פתרונות ומשחקים לילדים המציעים הן פיתוח חשיבה, פיתוח התקשורת המשפחתית וחיזוק הקשר בין הילדים להורים ולחברים.

מותגי הצעצועים לילדים שלנו
עוצב ונבנה ע"י יאלו עיצוב ובניית אתרים