כותרת
> C;
1/1
עגלת הקניות שלך
0 מוצרים בעגלה - 0.00 ₪
יש0 מוצריםבעגלת הקניות שלךבסך 0.00 ₪
עגלה ריקה
רשימת המשאלות שלך
0 מוצרים ברשימה
יש0 מוצריםברשימת המשאלות שלך
עגלה ריקה
הקטגוריות שלנו
שירות לקוחות
ב-Whatsapp
053-7207309
מחלקת המשחקים>
תחפושות לפורים>
לחצר ולגינה + בריכות>
מבצעים>
חזרה לבית הספר ולגנים>
כמו גדולים>
משחקי חשיבה והרכבה>
משחקי קופסא>
תינוקות ופעוטות>
על גלגלים>
חוברות עבודה וספרי קריאה>
חומרי יצירה ומכשירי כתיבה>
מוצרי פופ וגאדג>
מחלקת המוצרי פופ וגאדג שלנו
שוברים לגיוס משחקים >

אודות אימפריית הצעצועים

אימפריית הצעצועים - חנות צעצועים אונליין

אימפריית הצעצועים הוקמה במטרה להוזיל את עלויות מוצרי הילדים בישראל. בין מוצרינו תוכלו למצא מגוון עצום של מוצרים לילדים ובני נוער כגון: צעצועים, משחקי הרכבה, משחקי חשיבה, משחקי עץ, מכוניות לילדים, משחקי התפתחות לתינוקות ופעוטות, משחקים לחצר ולבית, תחפושות לפורים, משחקים לתינוקות ופעוטות, משחקי קופסא לילדים ועוד כל משחק או מוצר שעולה על רוחכם.

מטרתינו היא להפוך את תהליך הרכישה לחוויה פשוטה וידידותית המאפשרת רכישת מוצרים גם למי שאינו מתמצא בקניות אונליין באינטרנט. לצד החנות הוירטואלית שלנו, אימפריית הצעצועים מחזיקה בבעלות חנות פיזית בשם צעצועון הנמצאת ברחוב הבנים 14 הוד השרון וזאת בכדי לתת מענה אנושי לכל בעיה שתתקלו בה.

אנחנו באימפריית הצעצועים מבינים לעומק כי בכדי לשחק עם הילדים במגוון צעצועים, לא צריך להשתגע במחירים. לכן אספנו עבורכם מגוון משחקי חשיבה, צעצועים מגניבים וקלאסיקות במחיר לכל כיס ולכל אופי של ילד.

בעלי החנות הלמודים ניסיון של עשרות שנים בתחום הצעצועים בחרו עבורכם בקפידה את המוצרים האטרקטיביים ביותר עבור ילדיכם, וזאת בכדי שתוכלו לשחק עם הילדים, להתלהב ולהסחף כאילו גם אתם עדיין לא עברתם את גיל עשר.

הביטחון של ילדכים חשוב לנו!

אימפריית הצעצועים שמה דגש רב על בטיחות ואיכות המוצרים לילדים. אנו מציעים את המוצרים לילדים הבטוחים והאיכותיים ביותר בשוק. הצעצועים שלנו עומדים בכל הבדיקות ובכל התקנים המחמירים ביותר, כך שהילדים שלכם יוכלו לשחק ללא חשש.

אנו עדים לטרנד הולך וגובר של מוצרים סיניים המגיעים לחנויות הצעצועים אשר לא נבדקו בקפידה ומסוכנים עבור ילדיכם. יש לשים לב כי החומרים מהם עשויים הצעצועים ידידותיים לסביבה ולא מכילים חומרים רעילים עבור ילדיכם. שמנו לנו למטרה לבדוק את עולם המשחקים לילדים ולהביא לכם את המוצרים העומדים בכל התקנים והאיכויות הבטיחותיות עבור ילדיכם.

מהיום לא צריך להסתובב בחנויות צעצועים - הכל אצלנו באתר!

אימפריית הצעצועים מציעה ללקוחותיה חווית קנייה שמחה, מהנה ובטוחה. מגוון המוצרים הענק שלנו כולל את מותגי הצעצועים והמשחקים המובילים בעולם.

ניתן למצא בחנות המקוונת שלנו את כל הטרנדים והלהיטים שילדים אוהבים. אנו עוקבים אחרי כל מה שחדש וחם בתחום הצעצועים והמשחקים לילדים, כמו: בובות גיבורי על, לגו במגוון סוגים ודגמים, פליימוביל, בובות בארבי במגוון גדול, מוצרי דיסני, מוצרי טייני לאב (Tiny Love) אופניים רגילים וחשמליים, משחקי התפתחות ולמידה, משחקי חשיבה לילדים ובני נוער, בתי בובות במגוון גדלים, משחקי בית וחצר וזו רק ההתחלה. ברגע שתצללו לעומקה של החנות שלנו תגלו אלפי מוצרים מקוריים לילדים.

קניה בטוחה וזמני אספקת המוצרים

אתר אימפריית הצעצועים מאובטח בטכנולוגיית SSL מהמתקדמות ביותר בשוק ועומדת בתקנים ובדרישות של כל חברות האשראי. באתר שלנו ניתן לבצע רכישות 24/7 ותמיד תוכלו לפנות אלינו גם בטלפון053-7207309 .

ההזמנה באתר הינה מאוד פשוטה, תוך 3-4 קליקים והמוצר בדרך אליכם במגוון השליחויות שאנו מציעים, כולל משלוח עד הבית תוך 24 שעות.

זמן האספקה של המוצרים הוא 3-14 ימי עסקים, תלוי בסוג המשלוח שבחרתם. אנו נעשה מאמצים רבים כי תקבלו את המוצרים הרבה לפני.

קצת על אימפריית הצעצועים

חברת אימפריית הצעצועים הינה חברת בת של המותג "צעצועון", רשת חנויות צעצועים מובילה בישראל. החברה קיימת כבר עשרות שנים והחלה את דרכה כחברה סיטונאית קטנה אשר החלה לייבא משחקים לילדים על מגמות השוק השונות והמשתנות ללא הרף. החברה הצליחה להביא את כל הטרנדים החדישים בשוק עבור משחקים לילדים ואף התפתחה בכיווני מוצרים חדשים.

כיום אימפריית הצעצועים נותנת מענה שלם לכל המשחקים והצעצועים לילדים כולל פעוטות ותינוקות. בנוסף, אנו מספקים ציוד לפעוטונים, גני ילדים ובתי ספר בכל רחבי הארץ. זאת תוך דגש על מוצרים איכותיים בסטנדרט גבוה ובעלי תקנים ברמה הגבוהה ביותר.

לחברה יש כמה סניפים הפרושים ברחבי הארץ, כך שתמיד תוכלו גם להגיע ולרכוש את המוצריםן בחנות. לחברת צעצועון יש מוניטין וניסיון רב שנים הן במכירה סיטונאית בארץ והן בייבוא אישי של מוצרים אטרקטיביים לילדים. כך צעצועון תקעה דגל כמובילה בתחום המוצרים לילדים ונשתפשת כמותג מוביל ואמין בישראל וחברה המשביעה את רצון לקוחותיה במתן השירות ואחריות המוצרים.

אימפריית הצעצועים – תנו לנו לדאוג לשקט של הילדים שלכם

כתובת: רחוב הבנים 14, הוד השרון

טלפון: 053-7207309

וואצאפ: 053-7207309

דוא"ל: toysempireil@gmail.com

אתר: www.toys-empire.co.il

צעצועון הוד השרון

אימפריית הצעצועים - מהיבואן לצרכן

אוניברסיטה עם משטח לתינוק - מתנה מושלמת לתינוקות

הפאזל הראשון שלי - פירות לתינוקות

מותגי הצעצועים לילדים שלנו
עוצב ונבנה ע"י יאלו עיצוב ובניית אתרים