כותרת
> C;
1/1
עגלת הקניות שלך
0 מוצרים בעגלה - 0.00 ₪
יש0 מוצריםבעגלת הקניות שלךבסך 0.00 ₪
עגלה ריקה
רשימת המשאלות שלך
0 מוצרים ברשימה
יש0 מוצריםברשימת המשאלות שלך
עגלה ריקה
הקטגוריות שלנו
שירות לקוחות
ב-Whatsapp
053-7207309
מחלקת המשחקים>
תחפושות לפורים>
לחצר ולגינה + בריכות>
מבצעים>
חזרה לבית הספר ולגנים>
כמו גדולים>
משחקי חשיבה והרכבה>
משחקי קופסא>
תינוקות ופעוטות>
על גלגלים>
חוברות עבודה וספרי קריאה>
חומרי יצירה ומכשירי כתיבה>
מוצרי פופ וגאדג>
מחלקת המוצרי פופ וגאדג שלנו
שוברים לגיוס משחקים >

טיפים לבחירת מתנת לידה ליולדת

קיבלתם את שיחת הטלפון שחיכיתם לה כל כך. חברה טובה, מישהי מהמשפחה או מישהי מהעבודה מודיעה לכם שהיא ילדה ואפשר להגיע לראות את הילד/ה.

באופן טבעי, אישה שילדה מקבלת המון המון מתנות ובכדי שהמתנה שלכם תהיה שימושית עבורה הכנו עבורכם מספר טיפים שיסייעו לכם לבחור את מתנת הלידה המושלמת.

הטיפים שלנו לבחירת מתנה ליולדת:

מוטיב ההפתעה

לא כל דבר צריך לשאול ובמיוחד לא במתנה ליולדת. במצבים מסוימים ליולדת לא יהיה נעים להגיד לכם מה בדיוק היא צריכה , כי אולי מדובר במתנה יקרה מידי ולכן תבקש משהו זול יותר שלא תעשה בו שימוש.

אתם יכולים להתייעץ עם מכרים משותפים קרובים ואולי אפילו עם הבעל במידה ואינכם רוצים להפתיע גם אותו.

שפע של המתנות ליולדת הוא גדול והאפשרויות מגוונות. מומלץ לחקור בתור התחלה ברחבי האינטרנט או לנסות להבין על איזה כיוון של מתנה אתם הולכים.

סוג המתנה

חשוב מאוד להבין איזה מתנה אנחנו רוצים לקנות ליולדת. האם אנחנו רוצים לקנות לה מתנה שימושית? האם אנחנו רוצים לקנות לה מתנה יפה שעלולה לשמש קישוט לחדר? האם המתנה היא בכלל לתינוק עצמו?

כל אלה הם שאלות שאנו צריכים לשאול בזמן שאנחנו נגשים לקנות מתנה ליולדת.

מתנה מקורית

אחת ההצעות הכי טובות שאנחנו יכולים לתת היא לא לקנות את המתנות הבנאליות והמוכרות כגון פרחים בלונים ושוקולד. ההמלצה שלנו היא לחפש משהו אחר, משהו חדש, משהו שהיולדת לא קיבלה עדיין שימשוך את תשומת הלב שלה יותר מהמתנות האחרות.

זה לא מחייב שהמתנה תהיה יקרה יותר בצורה משמעותית ממתנות אחרות אם בכלל. אנשים רבים נוטים לבחור דווקא בבגדים וכמו כל אותם אנשים, הנטייה היא לבחור בחנות שכל יתר הקרובים קונים בה מה שיוצר בסופו של דבר שפע רב מאותו הפריט בדיוק.

חפשו לקנות מארז לידה מקורי שמכיל בתוכו גם פריט לבוש, גם משחק, גם מתנה ליולדת, גם מתנה לתינוק - בקיצור - חבילה אחת שכולם נהנים ממנה.

התאמת המתנה למין הילוד

חשוב מאוד להתאים את המתנה למין הילוד. מארזי לידה ומתנות מסתובבות באינטרנט במגוון רב של סגנונות והשפע יכול לבלבל אותנו. יש מגוון רחב של מתנות ללידת בן, מתנות ללידת בת ויש מתנות שנועדו לשמש את 2 המינים - לרוב נקרא מארזי לידה יוניסקס.

הצבע שמייחד את המארזים שם הבנים - כחול

הצבע שמייחד את המארזים של הבנות - ורוד

מארזי היוניסקס מגיעים בדר כלל בצבעים ניטרליים - אפור, שחור, לבן וכדומה.

איך תבחרו את המקום לקנות בו מתנה?

את המתנה כדאי לקנות ממקום שמגיע עם המלצות. המלצות זה משהו שאפשר למצוא בקלות באינטרנט אם נכנסים לגוגל לעסק שלי על אותו עסק, או בפייסבוק להכנס לעמוד העסקי ולחפש המלצות.

בשנים האחרונות הדרך הקלה והמהירה ביותר למצוא המלצות היא לשאול בקבוצות פייסבוק. יש להזהר שלא כל ההמלצות הם אותנטיות וחלקן מגיעות מבעל העסק עצמו.

בהצלחה.

מותגי הצעצועים לילדים שלנו
עוצב ונבנה ע"י יאלו עיצוב ובניית אתרים